onsdag 2 mars 2011

Kis-My-Ft2

Ni kanske undrar va Kis-My-Ft2 är för nåt =) Jo det är min absoluta favorit grupp AV JE´s alla juniors (det vill säga, av de grupper och sångare/dansare/skådespelare som inte debuterat än i Johnny´s Entertainment) För inte så längesedan fick jag nyheter om att KisMyFt2 ÄNTLIGEN SKA DEBUTERA! =D Så Jag tänkte jag skulle skriva en snabb presentation av gruppen så ni får lära känna dem lite innan deras debut och framtid börjar i Maj!

Kis-My-Ft 2 var en juniorgrupp som slutligen blev till i September 2005 efter att den ursprungliga enheten Kis-My-Ft förlorade nästan hälften av sina medlemmar. Enheten innehöll ursprungligen en 8:e medlem, men han lämnade Johnny's Entertainment under 2006 pga sin utbildning. De övriga 7 pojkarna i gruppen har sedan dess hållt ihop och är nu bland de populäraste av alla pojkarna i Johnny´s Juniors.

Det unika med Kis-My-Ft2 är att alla dess medlemmar gör konster och akrobatiska uppträdanden rullskridskor, blandat med dans och sång förståss. Enheten är modellerad efter en av Johnny's Entertainment äldre grupper "Hikaru Genji" och Kis-My-Ft2 är kända för att utföra deras låtar som Sayonara no Jounetsu, Areno no Megapolis, Paradise Ginga, StarLight, Kaze no Naka no Shounen, Winning Run, och Garasu no Juudai.

Gruppens namn, Kis-My-Ft2, är uppbyggt av bokstäverna i medlemmarnas namn:

Ki-tayama Hiromitsu
S-enga Kento
M-iyata Toshiya
Y-okoo Wataru
F-ujigaya Taisuke
T-amamori Yuta
Ni-kaido Takashi

(2 kommer från Nikaido´s första Kanji ()"Ni" som betyder "2"

Jag kommer att så snabbt som möjligt skriva en kort profil på gruppens medlemmar, men jag kan inte säga att källan är 100% säker. Men hur som helst! Stay tuned! =D 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar