torsdag 3 mars 2011

DBSK / TVXQ / Tohoshinki

Dagens inlägg kommer handla om DBSK, "min" allra första Koreanska pop grupp, och en av mina absoluta favoriter! Tyvärr är inte gruppen längre EN grupp, utan uppdelade i 2 grupper! *snyft snyft* men jag kommer ALDRIG att sluta hoppas på att de nån gång ska förenas igen. De var verkligen 5 röster som var som gjorda för varandra. Ren harmoni! Jag kommer dock inte skriva om gruppen och dess medlemmar, (kanske i ett senare inlägg!) men jag kommer länka vidare för den som är intreserad och vill veta mer! Klicka bara på bilderna!

DBSK/TVXQ/Tohoshinki

Medlemmar:

U-know

Hero

Xiah

Micky

Max

 Musikvideor (med alla 5 Medlemmarna)
Rising Sun (Korean Version)
Rising Sun (Japanese Version)  
Mirotic
Bolero
Survivor
Purple Line 

 Acapella (Deras acapellor är gudomliga)

"JYJ" (3 av medlemmarna; Hero, Micky och Xiah, som en grupp)

TVXQ (2 av medlemmarna; U-know och Max, som en grupp)
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar