fredag 13 maj 2011

Top 10 Arashi låtar

Jag kom på att jag aldrig delat med mig av mina "top 10" Arashi låtar tidigare så nu är det dags! Men om jag känner mig själv rätt så blir det inte så mycket "top 10" utan snarare "mina 10 favoriter" eftersom jag har VÄLDIGT svårt att bestämma mig vilken låt jag tycker bäst om! OCH en annan viktig sak som ni måste komma ihåg är att detta är mina "top 10" JUST NU (som ni säkert lagt märke till så byter jag mina favoriter rätt ofta)
(o^_^o)

1
 
 
2
 
 
3

4
 
 
5
 
 
6
 
 
7
 
 
8
 
 
9
 
 
10

Ni som bestämmer er för att lyssna: gå till fliken "Musik" så hittar ni snart översättningen på låtarnas lyric's! Arashi's låtar har ofta en ganska meningsfull betydelse (men de kan också vara roliga eller bara knasiga), och så kan de ju va kul att veta vad de sjunger om!
(^_^)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar