tisdag 10 maj 2011

Nytt!

Som ni kanske har lagt märke till har det dykt upp nåt nytt på min blogg! Nämligen flikarna ni ser här ovanför ^

Just nu finns bara "Startsida" och "Serier/Filmer" men det kommer skata men säkert bli fler. Innehållet på flikarna är inte klart det heller, men ni kan tänka er hur det kommer att bli i framtiden! "Serier/Filmer" fliken kommer att fyllas på och tanken är att jag ska skriva kort vad jag tycker om dem och vad de handlar om (så som jag håller på nu) och sedan göra länkar så ni bara kan gå in på fliken och leta upp den serie/film ni ville veta mer om, klicka på den och vips så kommer ni till det inlägget! Det kommer att bli mycket jobb, men jag tänkte jag skulle testa! ^_^

Andra flikar som jag funderar på att göra är: "Musik", "Böcker/Manga" och "Om Mig". Sen får vi väl se vad som händer!

Ha det UNDERBART i solen idag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar