lördag 16 april 2011

Kimi ni Todoke

Hojj hojj! Jag njuter fortfarande av att ha klarade körkortet och idag bestämmde jag mig för att titta på en film som heter "Kimi ni Todoke" med Miura Haruma och Tabe Mikako i huvudrollarna. Båda är mycket bra skådespelare så jag tror den här filmen kommer va riktigt bra!

Just nu har jag kommit egenom typ halva filmen, så jag tänkte jag kunde skriva lite om den under tiden som jag väntar på att det laddar!

Kuronuma Sawako (Tabe Mikako) är en flicka som är my.cker tafatt och obekväm med att vara social och prata med hennes klasskamrater. Hon får smeknamnet "Sadako" pga att hennes frisur liknar *spöket* i den Japanska orginalversionen av "The Ring" (Ringu).

Men saker och ting börjar förändras när Kazehaya Shouta (Mirua Haruma), en kille som är populär och snäll, börjar prata med henne...

Baserad på mangan med samma namn av Shiina Karuho (椎 名 軽 穂).




Min uppfattning än så länge är "Kawaii" (söt)! Man ska va sugen på en gllig film om man ska se den, men jag gillar den! Nu ska ja kolla klart på resten!

Ja' mata nee~!

1 kommentar:

  1. Tror jag måste se filmen genast. Den verkar intressant och Miura Haruma blir bara snyggare varje gång jag ser honom:)

    SvaraRadera