torsdag 14 april 2011

Städning!

Idag står det städning på listan! Jag har damsugit alla rummen utom 1 nu, å just nu väntar ja på att musiken ska kopieras över till mitt USB så jag kan lyssna på HÖÖÖG musik på min sterio!

Så undertiden jag väntar tänkte ja att jag skulle dela med min av lite mera av mina absoluta favorit bilder på Arashi å de 5 medlemmarna!









Det är nåt med den här bilden jag veerkligen gillar!




Alla 5 i Arashi har en liknande bild och alla 5 är några av mina favorit bilder




















GANTZ! Jag viiiill se den fiiilmen!!!












Hmmm... veeeems händer kan det här va?? *haha*


Aibartender!




Jag fattar inte att en del som fotar Arashi redigerar bort Aiba's födelsemärke!!




























Nu ä städningen klaaaar!!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar