lördag 9 april 2011

Favvo GIF's och andra små bilder

Jag har tråkit så jag tänkte jag kunde dela med mig några av mina favvo GIF's av Arashi och andra små bilder som jag hittat! MEN jag måste tillägga! Jag har inte gjort dem själva utan bara funnit dom över Internet, så all förtjänst går till de som lagt ner arbete och gjort dom!

(I own non of these gif's or the other images! ALL the credit goes for the people who has made them!)

Bilder:

Arashi's fooling around, som vanligt xD





TOTALT motsatta roller xD Å han gör båda rollerna SÅ HIMLA BRA!




Det är nåt med den här bilden jag veeeerkligen gillar! <3



Å folk undrar vrf jag gillar den här gruppen xD

Så sant så!



Maou händer!! <3

Nån gång SKA ja på en av deras konserer!!














1 kommentar:

  1. Hejsan! Snygg header du har :) jag har skickat en vänförfrågan till dig på Facebook. Hannah Nystrom heter jag där. på min profil bild så har jag en svart cowboy hatt på mig.
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera