tisdag 3 april 2012

AAAAAAAAAAAAAAAAA......

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.....!!! *dör*


Om nån läste mitt tidigare inlägg om Minekura Kazuya (finns här) Så berättade jag att hon varit sjuk och borta från arbetet i en lång tid....

.....
.....

*tar ett djuuuuuuupt andetag*
...........

Hon har nu skrivit på sin blogg att HON ÄR TILLBAKA OCH SKA FORTSÄTTA SKRIVA PÅ SAIYUKI SERIEN!!!!!!!!!!!!!!!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

*ursäkta mig ett tag medan jag går och är galen i ett hörn någonstans!*

jOIHSOjpiojpojsojpHIUHSPO")"?UQ)"?"U(O"O#?!=")!(#/¤&/""@$]£[]{]}]}£]@}@dhjhshjhHOIDHOIHDOIHDUIOYossoeirytpaäslfhdfghjklnlbvcxrftyuire

*tar ett nytt djupt andetag*
......

haaa... Detta kan vara den bästa dagen på länge!!


Jag är inte 100% säker om detta är sant, eftersom hennes blogg är på japanska.... men om man ska tro översättningarna och google translate så... AA ja hittar inte ord!! ja ä såååå glad!!

OMG! OMG!! O  M  F  G!!!

Min inre reaktion och känslor:



image



image

image

image


image

image

image


image

image



1 kommentar:

  1. Hahahahahhahahahahaha! Vilka härliga bilder alltså!! :D :D / Josefine

    SvaraRadera