fredag 27 april 2012

Allt och ingenting

Jag är på riktigt Anime humör nu för tiden. Jag har funnit 2 nya som ser intressanta ut, men jag tänkte dock inte skritva något om dem denna gången eftersom de precis har släppts, så jag väntar tills jag sett klart dom eller åtminstonde har sett mer än 3 avsnitt!

En annan sak jag kom på att jag inte hade nämt här är att dom visade en lång preveiw på Arashi's nyaste PV/Single Face Down... och för att summera den i en gif:


Japp den var helt overkligt awsome! Jag och många andra Arashians dog rätt så hårt den dagen, vilket får mig att fundera hur jag kommer att överleva den dagen som hela PV'n släpps....


Ni kan se den och ta del av dess awsomness här:

 



Jag såg nyheten idag att dom har visat omslaget till Arashi's Beautiful World concert DVD! Det fick mig att inse att det nu är 27 dagar kvar tills DVD'n släpps!!

I can't wait!! Vill att dagarna går fort!


Nåja! De var allt för mig idag!

AMNOS 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar