torsdag 29 september 2011

Överraskning

I ett tidigare inlägg, jag tror det var den 26 Juli, så skrev jag om en serie som jag väntade på skulle dra igång den 4:de säsongen. (Serien hette Merlin, och ifall du vill läsa om den så hittar du den HÄR)



Trailer Säsong 4:

Idag slog det mig att serien börjar om 2 dagar! Jag har inte tänkt på att det är så snart! En väldigt trevlig överraskning alltså! (^_^)

Jag sitter också och väntar på att YesAsia ska börja släppa Arashi's nya single så man kan förhandsboka den. Singlen släpps den 2:e November, så den borde vara ute snart. Enligt olika källor så har man redan kunnat förhandsbokat den på andra sidor, men jag gillar YesAsia bäst så jag väntar.

Annars idag så har det varit fullt upp med att bära lådor, och gå igenom vad jag ska ha med mig i flytten.

Jag har tidigare under veckan hunnit och kollat ikapp den  6:e säsongen av Supernatural... Och jag tänker inte skriva någon spoiler direkt....... men jag gillarde INTE slutet *suck* Jag har inte börjat på den 7:de säsongen än dock, men jag såg att den har startat och det finns mellan 4-6 episoder ute på "LetMeWatchThis" (Och säkert många andra Online sidor där man kan kolla på serier).

Jag har inte heller hunnit börja på säsong 6 av "Criminal Minds", men jag tror jag ska ta ett avsnitt eller två ikväll innan jag går och lägger mig.

I morgon drar Arvika Mârten igång! Vi ska nog iväg på Lördan tror jag. Då ska jag hålla utkik efter nåt till lägenheten... jag vet att jag behöver driksglas och lite andra småsaker... men mycket av det hittar jag ju på Ikea (^_^)

Nej, nu blir det snart (EN SEN) middag... Ska gå och se om Pappsen behöver hjälp eller nåt...

XoXo
Sweden嵐Fan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar