fredag 10 juni 2011

Random ^^

Guuuuud va längesen det va jag skrev!! Jag har börjat jobba nu, så det har varit fullt upp! Men nu har jag tagit helgen!

Vad kan ha hänt under den tiden som jag inte uppdaterat tro... Jo, jag har köpt biljett till GACKT konseren i Stockholm som är i Augusti! *yay* Jag hade ett lyckorus nåt så in i bomben när jag tryckte på bekräfta knappen ^_^ jag fangirlade som bara denn xD *hahahaha*

Sen går dagarna och sakta men säkert närmar vi oss releasen av Arashi's "Concert DVD" *lycka* OCH deras NYA album!! Idag fick man se låtarna som skulle vara med.... och låt mig bara säga så här: kl var 6 på morgonen och jag fangirlade till tusen på mitt rum! Albumet innehöll nämligen en MASSA nya låtar och måååååånga av dom hade rapp lyrics som var skrivna av Sakurai Sho! (sk. Sakurap) *kärlek* <3

Ninomiya's födelsedag närmar sig också, bara 7 dagar kvar nu! Och då kan jag tänka mig att alla Arashi och Nino fans kommer att fira världen över =D *lol*

Jag tänkte jag skulle ta och titta på nån serie eller film nu när jag är ledig men jag vet inte riktigt vad än ^_^ MEN jag skulle tro att det blir nån med Arashi (en lr alla medlemmar) i, typ som Yattãman, Life Is Hard Dakara Happy, Life Is Hard Dakedo Happy, KizarasuCat's eye... eller nåt xD *hahaha*




2 kommentarer:

  1. JAG VILL HA DVD NU!
    Har du sett PVn för 'Mada minu sekai e' ? Den är ju riktigt härlig... ^^
    Kolla på någon av Nino's minidramas om du inte sett dem redan.. >.< eller Juns 'Wagaya no rekishi', jag kan se den om och om igen, för jag älskar Juns frisyr... hah..

    SvaraRadera
  2. Ja mä!! Nej, jag har varit borta hela dagen så jag har inte hunnit sett hela än, men det ska det bli nu!! *yay* Jag tror jag har sett de mesta av Arashi medlemmarnas drama, men jag är inte helt hundra, så jag ska kolla upp det xD

    SvaraRadera