söndag 5 augusti 2012

The Dark Arts

Hejsvejs på er!

Tänkte skriva ett kort inlägg bara för att tala om att jag gått med i ett forum; "The Dark Arts" (TDA) där man kan ladda upp sina graphics å få kommentarer, lära sig mer, få kritik osv

Som ni kanske ser har jag lagt till en ny box hör till höger, som heter "Mina Länkar" ------>
Den länken som ni ser där: "Mitt TDA Galleri" tar er till mitt galleri på The Dark Arts, så ni kan se mina uppladdningar!

Jag har också uppdaterar "Veckans PV" ... det är dock ingen PV denna gång, det är ett Live Preformance, men det är så underbart vackaer *dör* att jag inte bryr mig! *min blogg, ja gör va ja vill Moahahaha* Denna gång är det DBSK/TVXQ/Tohoshinki *kärt barn har många namn?* som sjunger "Love in the Ice" En av de vackraste låtarna jag har hört i mitt liv, med 5 av de bästa rösterna som finns där ute!

1 kommentar: