lördag 14 juli 2012

Comeback och Öppningsteman

Gud va längesen de va jag gjorde en uppdatering här! Men nu är ja tillbaka igen, ska föööörsöööka uppdatera mer ofta, men jobbet har tagit upp en del tid.

Men i dagens inlägg tänkte jag prova nåt nytt.
Jag har gjort en egen film med en del av mina favorit Anime openings och en film med några av mina favorit Anime endings.

(Edit: Jag började skriva det här inlägget den 11/7, men de har krånglat med att få upp videorna, men nu, efter 6 dagar, tror jag ÄNTLIGEN att de ska funka!!)

Jag är övertygad om att jag har ännu fler openings och endings som jag gillar, men detta var det här jag kunde komma på så där på rak arm.
Hoppas ni hittar nåt ni gillar!

Openings:

Del 1


Del 2

 

Endings:



**+*+*++***++***++*+**



Veckans PV har nu uppdaterats men en japansk sångerska som jag hittade på youtube för några dagar sen,
henner artist namn är Utada Hikaru och PV:n som jag delar med mig av idag är: "Prisoner of Love"
Lyssna på den! Den är super!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar