torsdag 3 maj 2012

Line art

Jag har gjort lite ändringar på den senaste line arten som jag laddade upp här. Det var några linjer som jag inte var nöjd med... dom var liksom lite "hackiga". Så nu när jag kan hantera "the pen tool" lite bättre så kunde jag fixa till dom! Jag kommer säkert lägga till färg och sånt igen också, eftersom jag inte är heeelt nöjd med den förra

Detta är "Megan" Hon är en sprallig "tomboy"



Sen skannade jag in en skiss som jag bara kladdade ihop en dag när jag hade tråkigt, så jag tänkte jag skulle försöka mig på den också


När jag sen fixat till den så ändrade jag lite på stilen för att fixa till saker jag var missnöjd med

Det här är "Kim". Hon är också lite av en "Tomboy" men har en viss elegans i sitt utseende. Hon är mer lungn och stillsamm jämfört med "Megan"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar