lördag 26 november 2011

Otanjoubi Omedetou!


Idag är det den 26/11... detta betyder endast en sak för oss Arashians!
Världens bästa "Riidaa" fyller år!


Jpp mina vänner här är han! 31 åringen som aldrig åldras!


Snarare... Han ser bättre å bättre ut för var dag som går!

Så OTANJOUBI OMEDETOU "RIIDAA"!!

En annan sak jag jag hittade igår var en videoblogg (m.m.) av ett ungt gift par (Martina & Simon) som kommer från Kanada. De bor nu i Syd Korea och har haft deras blogg sedan första dagen de flyttade dit 2008. (De arbetade tidigae där som Engelsklärare, men ja fick nyss reda på att de inte jobbar som lärare längre...anledning är fortfarande okänd för mig, men det kan bero på att jag inte kommit igenom alla deras videor än)

Jag absolut ÄLSKAR deras inlägg! Jag har (om möjligt) blivit ännu mer förälskad i Asien och har lagt Syd Korea på listan av länder att besöka (nu är vi uppe i 2 länder allt som allt) *haha*

Tidigare under veckan hade jag lite ledigt från skolan ett tag, då mös jag i soffan med att titta på Oh-chan's serie "Kaibutsu-kun" (låt mig bara säga att ja blev förälskad igen...ovanligt..?... Nej, inte speciellt)

Anledningen till att jag gjorde detta är för att IDAG inte bara är Ohno's födelsedag... *drumrolls* det är också premiären för hans film: "KAIBUTSU-KUN THE MOVIE" 3D *vill seeeeee*

Jag har också börjat få lite adventsstämning här i lägenheten å i möra är det dags att tända första ljuset! *mysfaktor till tusen*

Länken HÄR tar er till Martina & Simons hemsida sida, där finns också länkar till deras andra sidor, som t.ex. youtube och Facebook!

Jag rekomenderar er starkt att titta!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar