onsdag 26 oktober 2011

Inflyttad!

Nu ä jag tillbaka and i action ^_^ *haha* Internetet är igång å jag trivs till 100% i min första lägenhet!

Tyvärr har jag inte lyckats få igång TV-kanalerna än, men det kommer!

För tillfället är det fullt upp i skolan å vi har haft 2 hemtentor + en salstenta tätt inpå varandra, och inom ca 2 veckor är det dags för nästa salstenta! *hjälp* Denna gången om "människans biologiska grund" eller nåt... de är i alla fall en massa biokemiskt skit som jag fattar nada av! Så idag blir de att förbereda sig för morgondagens föreläsning!

Dagens låt är:

"I Know You're Not Alone med Sweetbox

Jag blev kär i den igår efter att ha tittat på filmen "Paradise Kiss"
En helt underbar film! Å jag ÄLSKADE soundtracket! Helt perfekt!

I kommande inlägg kommer det naturligt vis lite info om denna film! SE DEN!! =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar